29 març 2024
CSA: Confederate States of America
Dimecres, 26 de gener, 2022 - 18.00 h
MS Teams (Campus Catalunya) Mostrar mapa [+]

La sessió del Club de Cinema de gener està dedicada al fals documental, però des de la perspectiva històrica amb un exercici d'història-ficció amb el film escollit pels membres del Club de Cinema C.S.A. Estados Confederados de América (CSA: Confederate States of America) (2004), de Kevin Wilmott.

El film planteja la hipòtesi de què hagués passat si els estats del sud haguessin guanyat la Guerra de Secessió dels Estats Units.

Els que no formen part del Club de Cinema poden assistir com a oients a les 2 sessions de comentari a través de la plataforma MS Teams:

Dimecres 26 a les 18:00 h

Dijous 27 de gener a les 18:00 h

Les persones interessades en formar part del Club de Cinema poden enviar un correu electrònic a l'Aula de Cinema (aulacinema@urv.cat) amb el seu nom, la vinculació amb la URV i el correu de la URV i el dia escollit per assistir.

Aula de Cinema
Societat i cultura