26 abril 2024
Seminari virtual: "Superar LGBTQI fòbia a les institucions d'educació superior"
Dijous, 16 de desembre, 2021 - 09.00 h
Videoconferència - Campus Sescelades Mostrar mapa [+]

El proper dia 16 de desembre tindrà lloc la celebració d'un seminari virtual en el marc del projecte HEi4Diversity contra la LGBTQI-fobia a les universitats liderat des de l'URV. El seminari "Overcoming LGBTQI-phobia in Higher Education Institutions in Europe" se celebrarà de 9 a 17h a través de Microsoft Teams.

L'objectiu serà presentar estratègies d'èxit contra la LGBTQI-fòbia en el context europeu i la presentació d'uns materials de formació per capacitar a la comunitat universitària per prevenir i lluitar contra la violència i discriminació per raó d'orientació sexual, identitat o expressió de gènere.

T'interessaria participar-hi? Omple el següent formulari i rebràs més informació durant els propers dies!

Telèfon de contacte
Recerca, LGTBI