29 març 2024
Presentació del llibre "Honoris Causa de la URV"
Divendres, 10 de desembre, 2021 - 17.00 h
Museu del Port de Tarragona, Moll de la Costa, Espanya Mostrar mapa [+]

Dins del marc de la celebració dels 50 anys de la recuperació dels estudis universitaris a Tarragona i dels 30 anys de la URV, s'ha editat un llibre commemoratiu que recull els discursos dels doctors i les doctores Honoris Causa de la universitat, pronunciats en els respectius actes de conferiment d'aquest títol.

L'acte comptarà amb la presència de Xavier Prats, Assessor especial de Teach for All / A Global Network, i doctor Honoris Causa de la nostra Universitat, que pronunciarà una conferència. Després de l'acte acadèmic hi haurà una visita al nou Museu del Port de Tarragona.

L'edició d'aquest llibre ha estat possible gràcies a la participació econòmica de l'Autoritat Portuària de Tarragona.

Les persones que hi vulguin assistir han de reservar plaça a secgpr@urv.cat ja que l'aforament és limitat.

Institució