20 abril 2024
Sessió informativa sobre el Repte Experimenta
Dimarts, 23 de novembre, 2021 - 15.30 h
Plataforma MS Teams (Campus Sescelades, Universitat Rovira i Virgili, Tarragona) Mostrar mapa [+]

El Repte Experimenta és un programa educatiu de la URV, l’ICIQ i empreses del sector químic i biotecnològic per fomentar les vocacions cientificotecnològiques entre infants i joves a través de l'experimentació pràctica.

Superat amb èxit el primer any de prova pilot realitzat en sis escoles de la demarcació de Tarragona, el Repte Experimenta acollirà a 800 nous alumnes de 1r i 2n d’ESO en una nova edició.

Els centres educatius que es vulguin adherir al programa, que es bianual i gratuït, pels cursos 2022-23 i 2023-24 poden presentar la seva sol·licitud fins al 10 de desembre de 2021 al web del programa i poden seguir les sessions informatives que es fan el 4 i el 23 de novembre on line, per a les quals cal inscripció prèvia al web.

URV i ICIQ
Ciència i tecnologia