25 abril 2024
Investidura
Investidura de Pilar Galán com a doctora honoris causa
Divendres, 12 de novembre, 2021 - 12.00 h
Paranimf del rectorat (Universitat Rovira i Virgili, Carrer de l'Escorxador, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Pilar Galán, directora d'investigació de l'Institut Nacional de Recerca d'Agricultura, alimentació i Medi Ambient (INRAe), de l'Equip de Recerca en Epidemiologia Nutricional de la Universitat de la Sorbona París-Nord, serà investida doctora honoris causa per la Universitat Rovira i Virgili, apadrinada per l'investigador de Nutrició Humana i Salut, Jordi Salas-Salvadó.

Galán és responsable del biobanc NutriNet-Santé i corresponsable dels programes d'investigació internacionals de l'Equip d'Investigació en Epidemiologia Nutricional de la Universitat Sorbona París Nord. La seva recerca contribueix a la comprensió de les relacions entre l'alimentació i la salut i els mecanismes que hi intervenen, així com també incideix en l'impuls de polítiques públiques per a la prevenció de malalties cròniques.

L'acte serà presencial i virtual. Les persones que vulguin assistir-hi han d'enviar un correu a secgpr@urv.cat; les interessades en seguir-lo a distància poden fer-ho a la plataforma d'streaming.

Accés al protocol de la sessió acadèmica extraordinària amb motiu de la investidura de Pilar Galán.

URV
Telèfon de contacte