24 abril 2024
Sessió
Els papers dels poder públics en l’economia
Divendres, 5 de novembre, 2021 - 11.00 h
Aula Magna (Facultat de Economia i Empresa de la URV, Avinguda de la Universitat, Reus) Mostrar mapa [+]

La inauguració del curs acadèmic 2021-22 de la Facultat d’Economia i Empresa compta amb la lliçó inaugural d'Antoni Castells, Inauguració del curs acadèmic 2021-22 de la Facultat d’Economia i Empresa: “Els papers dels poder públics en l’economia: reflexions a propòsit de la pandèmia”.

Durant l’acte, es lliurarà el premi a l’estudiant de la Facultat millor classificat en la Fase Local de la XII Olimpíada d’Economia i el reconeixement al centre de secundària classificat en primer lloc, ambdós patrocinats per la Fundació Mútua Catalana; el premi de la Fundació Coll-Urgellès a l’estudiant amb millor nota d’admissió del curs 2021-22, i el premi Borges International Group al millor expedient de la Facultat del curs 2020-21.

També s’entregarà un reconeixement a la trajectòria professional i personal de l’exestudiant Enric Company, CEO de Tuset Comunicación y Eventos.

Facultat d'Economia i Empresa
Economia i empresa