19 abril 2024
Jornades
Les universitats, protagonistes de la innovació transformadora
Dimecres, 20 d'octubre, 2021 - 09.30 h
Sala d'actes (Rectorat de la UAB, Plaça de l'Acadèmia, Cerdanyola del Vallès) Mostrar mapa [+]

L'ACUP, de la qual forma part la URV, organitza la jornada "Les universitats, protagonistes de la innovació transformadora".

Acadèmics experts en política d'innovació transformadora debatran sobre el paper de les universitats en la construcció de noves trajectòries sostenibles per a aquests sistemes sociotècnics. També es debatrà amb actors que impulsen iniciatives d’innovació transformadora al territori sobre què espera el territori de les universitats.

La jornada se celebrarà en el marc de la Plataforma Coneixement, Territori i Innovació (Plataforma CTI), una iniciativa pionera que promou el progrés social, la competitivitat econòmica i la vitalitat cultural de Catalunya per mitjà de la cooperació estable entre les universitats, les empreses, les administracions públiques i les organitzacions de la societat civil.

El programa de la jornada inclou ponents de diverses universitats públiques catalanes, com ara Francesc Xavier Grau (URV).

Les places són limitades. És necessari inscriure's prèviament a través del formulari de registre. L'acte també es podrà seguir en directe pel canal de Youtube de la UAB.

Associació Catalana d'Universitats Públiques
Docència