25 abril 2024
Inauguració del curs acadèmic 2021-22
Divendres, 15 d'octubre, 2021 - 12.00 h
Aula Magna (Campus Catalunya, Tarragona) Mostrar mapa [+]

L'acte d'inauguració del curs acadèmic 2021-22 comptarà amb la lliçó inaugural del catedràtic de Metodologia de les Ciències del Comportament del Departament de Psicologia de la URV, Urbano Lorenzo Silva: "La COVID ha evidenciat la importància de la salut psicològica".

L'acte dona el tret de sortida a la commemoració dels 50 anys dels estudis de Filosofia i Lletres i de Química a Tarragona i dels 30 anys de la URV.

Per això es lliuraran reconeixements a Josep Maria Bricall, rector de la Universitat de Barcelona entre els anys 1986 i 1994; Joana Noguera Arrom, darrera presidenta de la divisió VII de Tarragona, i Joan Martí Castell, primer rector de la Universitat Rovira i Virgili.

L'acte serà retransmès en línia a través de l'enllaç https://livestream.com/URV/2021-2022.

Institució