25 abril 2024
Jornades
V Jornadas de metodología de investigación feminista
Dimecres, 13 d'octubre, 2021 - 19.00 h
Presencial / online (Facultat d'Economia i Empresa - Universitat de Barcelona, Avinguda Diagonal, 690, 696, Barcelona) Mostrar mapa [+]

Les V Jornadas de Metodología de Investigación Feminista: Repensando los procesos de producción de conocimiento en tiempos de (post)pandemia pretenen generar un espai en el qual compartir, formar-se i generar coneixement.

El dia 13 d'octubre té lloc la pre-conferència virtual i la conferència tindrà lloc els dies 21, 22 i 23 d'octubre en format híbrid.

A la pre-conferència d'aquest 13 d'octubre es presentarà el monogràfic Hilar fino: Reflexiones, debates, dilemas y desafíos en investigaciones feministas, amb amb Itziar Gandarias Goikotxea.Coord. (Universidad de Deusto), Karina Fulladosa Leal (UAB), Dau García Dauder (URJC),  Daniela Osorio Cabrera (UVic), Marisa G. Ruiz Trejo (IEI-UNACH), Ana María Castro Sánchez (Universidad del Tolima), Flor Carina Vargas Martínez (UAEH), Alejandra Araiza Díaz (UAEH) y Estibaliz de Miguel Calvo (UPV/EHU).

Tenen lloc de manera presencial a la Facultat de Sociologia de la Unversitat de Barcelona, ​​i també es podrà assistir de manera virtual.

El programa i accés a la inscripció es pot trobar a la web del projecte SeGReVUni.

Societat i cultura