20 abril 2024
Webinari d'introducció al campus virtual per a estudiants
Dijous, 7 d'octubre, 2021 - 16.00 h
En línia (URV) Mostrar mapa [+]

El webinari "Introducció al campus virtual" s'adreça als estudiants de nou accés perquè coneguin el campus virtual i les eines i funcionalitats bàsiques que els permetran seguir l'activitat acadèmica amb èxit.

Aprendran quines són les eines de comunicació, com ara el fòrum i la missatgeria del campus virtual; les principals activitats d'aprenentatge, com ara les tasques, els qüestionaris o els fòrums de debat, i els diferents recursos i documents que el professorat pot facilitar mitjançant el campus virtual.

A més a més, se'ls explicarà com assistir i participar en les classes virtuals en directe; com accedir i visionar els enregistraments de les classes a les quals no han pogut assistir o revisar el contingut. I finalment, s'hi donaran pautes per utilitzar el Teams com a eina de treball col·laboratiu, per poder treballar amb els companys i companyes de classe.

Accés al webinari a través del Moodle.

Servei de Recursos Educatius i la Factoria CRAI
Docència