20 abril 2024
Sessió
Sessió informativa “The Collider OnCampus”
Dimecres, 7 de juliol, 2021 - 09.30 h
Webinar (Universitat Rovira i Virgili (FURV-CTTI), Avinguda dels Països Catalans, Tarragona) Mostrar mapa [+]

The Collider OnCampus és un programa d'emprenedoria científica gratuït de referència per a investigadors predoc i postdoc. Representants d'equips que van participar en edicions prèvies de l'OnCampus a Tarragona, Lleida, Girona i Barcelona, i els organitzadors de The Collider oferiran informació i resoldran dubtes sobre l'edició 2021 en un webinar. Cal sol·licitar l'enllaç d'accés escrivint a oncampus@thecollider.tech

Els equips seleccionats per participar al programa (estudiants i investigadors vinculats a grups de recerca que participen en projectes tecnològics en fase inicial) tenen l'oportunitat de viure una experiència emprenedora única de connexió amb la indústria. A través d'un itinerari de capacitació online de només 7 setmanes que inicia a l'octubre de 2021, desenvolupen les pròpies capacitats emprenedories, i posen a prova la viabilitat de la seva idea de negoci.

The Collider OnCampus fomenta la cultura emprenedora en l'ecosistema català de recerca i innovació. És una iniciativa de la Fundació MWCapital impulsada pel Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració de la XEU i de I-CERCA. Enguany es co-organitza amb la URV, la UdL, la UdG i la UAB.

Emprenedoria