26 July 2021
Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Tuesday, June 29 - 10:00 h
Virtual (Rambla del Poblenou, 156, 08018 Barcelona) Show map [+]

Les vuit universitats públiques catalanes analitzaran els reptes de futur de la docència al Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, que porta per títol "Més enllà de les competències: nous reptes en la societat digital".

Del 29 de juny al 2 de juliol, els experts analitzaran els nous estudiants de l'era digital, el model híbrid presencial-virtual accelerat per la COVID-19, el desenvolupament professional dels docents i la relació de la universitat amb la societat.

Diversos professors i professores de la URV presentaran les experiències innovadores que han dut a terme a la Universitat.

Tota la informació referent al programa, els ponents i les inscripcions es pot consultar al web del CIDUI.

El congrés se celebra per primer cop en format en línia i la UOC n'és la institució amfitriona.

Associació Catalana d'Universitats Públiques
Teaching