26 July 2021
8è Mercat de Projectes Socials de la URV
Wednesday, May 12 - 17:00 h
Online - Campus Catalunya Show map [+]

El dimecres 12 de maig a les 17 h, s’obre el 8è Mercat de Projectes Socials, en una sessió virtual que comptarà amb una taula rodona de participants d’experiències d’Aprenentatge Servei, ja desenvolupades durant el curs 2020-21 en Treballs de Fi de Grau.

El Mercat de Projectes Socials és una activitat orientada a facilitar la col·laboració entre les entitats socials i la URV, en el context del Programa d'Aprenentatge Servei. L'objectiu és afavorir el contacte directe entre les entitats, l'estudiantat i professorat universitaris, amb la finalitat de promoure Treballs de Fi de Grau, Treballs de Fi de Màster i Tesis Doctorals, que responguin a necessitats reals.

Les persones interessades en assistir poden trobar més informació a la web i fer l'inscripció aquí.

Society & Culture