14 April 2021
VII Seminari de Protohistòria Mediterrània de la URV
Wednesday, April 28 - 18:00 h
Online - Campus Catalunya Show map [+]

Els propers 28 d'abril, 5 de maig i 12 de maig se celebrarà el VII Seminari de Protohistòria Mediterrània de la URV, enguany en format Webinar. Un cicle dirigit especialment a l'alumnat del Grau d'Història i també a qualsevol persona interessada en el temes tractats. Es tracta d'un espai per a la difusió i la discussió de les novetats arqueològiques que han proporcionat alguns dels darrers treballs i projectes del mediterrani de referència.

El 28 d'abril a les 18:00h  la Dra. Esther Rodríguez (Instituto Arqueología CSIC) presentarà "Existe un período orientalizante en el valle medio del Guadiana? El caso de estudio del yacimiento de casas del Turuñuelo".

Les persones interresades en assistir ho han de sol·licitar previament a samuel.sarda@urv.cat

Society & Culture