19 abril 2024
Jornades
Matemàtiques per a un món millor
Dissabte, 13 de març, 2021 - 09.00 h
Acte virtual (Barcelona) Mostrar mapa [+]
En el marc del Dia Internacional de les Matemàtiques, la Societat Catalana de Matemàtiques, filial de l'Institut d'Estudis Catalans, organitza la jornada "Matemàtiques per a un món millor". La investigadora del Departament d'Enginyeria Informàtica i Matemàtiques de la URV, Maria Bras, hi participa amb una conferència sobre codificació de la informació.
Durant la jornada també s'abordaran altres temes com la predicció de fets extrems com els terratrèmols, les mesures de poder en les votacions i les matemàtiques per a la comprensió del cervell. També es farà una taula rodona en la qual participaran ponents d’arreu dels Països Catalans i que se centrarà en el lema d’aquest any: "Matemàtiques per a un món millor".
La proposta està orientada a un públic ampli de persones interessades en el món de les matemàtiques, des del punt de vista de la recerca, la docència —incloent-hi professorat i estudiants—, la divulgació i la curiositat per a aprendre.
Per rebre l'enllaç per seguir les jornades cal inscriure's prèviament aquí.
Societat Catalana de Matemàtiques
Ciència i tecnologia