19 abril 2024
Divendres, 5 de març, 2021 - 11.00 h
Campus Sescelades URV, Ctra. de Valls, Tarragona, Espanya Mostrar mapa [+]

Acte de Benvinguda als nous estudiants de doctorat URV 2020-2021

L’Escola de Postgrau i Doctorat té el plaer de convidar-vos a l’acte de benvinguda al curs 2020-2021 pels nous estudiants de doctorat, que tindrà lloc el divendres 5 de març de 2021. Es donarà informació sobre el doctorat a la URV i sobre les qüestions pràctiques essencials, com ara l'avaluació anual, la carta de compromís, les activitats formatives, etc.

Aquest acte està adreçat als estudiants de doctorat de primer any i, tot i que no podrem trobar-nos personalment com ho hem fet en cursos anteriors, no volem deixar de compartir aquest moment amb tots vosaltres, donar-vos la benvinguda oficial i la nostra enhorabona per fer el doctorat a la URV.

Acto de bienvenida al curso 2020-2021 para los nuevos estudiantes de doctorado

La Escuela de Postgrado y Doctorado tiene el placer de invitaros al acto de bienvenida al curso 2020-2021 para los nuevos estudiantes de doctorado, que tendrá lugar el viernes 5 de marzo de 2021. Se proporcionará información sobre el doctorado en la URV y sobre las cuestiones prácticas esenciales, como la evaluación anual, la carta de compromiso, las actividades formativas, etc.

Este acto está dirigido a los doctorandos y a las doctorandas de primer año y, aunque no podremos encontrarnos personalmente como hemos hecho en los cursos anteriores, no queremos dejar de compartir este momento con todos vosotros, daros la bienvenida oficial y nuestra enhorabuena por hacer el doctorado en la URV.

2020-2021 Welcome event for new URV doctoral students

The Postgraduate and Doctoral School is pleased to invite you to the doctoral students’ Welcome event for the 2020-2021 academic year, which will take place on Friday, 5 March. Information will be provided about doctoral programmes at the URV and on essential practical issues, such as annual assessment, commitment agreements, training activities, etc.

This event is aimed at first year doctoral students and, although we will not be able to meet in person as we have done in previous years, we still want to share this moment, to welcome you officially and congratulate you on choosing the URV for your doctoral studies.

----------------

Link: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19:meeting_ZGU3OTc0NmYtNTY3ZC00YmQzLTlmODctNDIwNjFhYTI5OTM3@thread.v2/0?context={"Tid":"f311296b-3e82-4c4e-82a9-a8e403a42b11","Oid":"dd1738c5-d351-45f7-8ac5-d1cb4a60b441"}

Escola de Postgrau i Doctorat
Doctorat