19 abril 2024
Jornades
Consum d'alcohol i/o drogues des de l'entorn universitari a l'entorn laboral per la promoció d'hàbits saludables en les organitzacions
Dimarts, 23 de febrer, 2021 - 15.45 h
ONLINE - Universitat Rovira i Virgili Mostrar mapa [+]

Jornada de la Càtedra d'Entorns Saludables de la URV 2021

La inscripció és gratuïta: https://cutt.ly/RkiJZ3K

L'objectiu de la jornada virtual és sensibilitzar a la comunitat de la importància del treball multidisciplinari en els programes de promoció de la salut i concretament en programes preventius del consum d’alcohol i/o altres drogues des de l’entorn universitari i laboral.

• 15:45 h Recepció d’assistents de forma virtual.
  • 16:00 h Inauguració de la jornada i Benvinguda. Deganat de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut i Dra. Rosa Solà: Directora de la Càtedra d’Entorns Saludables de la Universitat Rovira i Virgili.
  • 16:15 h “Universitat i empresa saludable: La prevenció dels problemes relacionats amb l’alcohol i les drogues” Dr. Joan Colom, Sub-director general de Drogodependències. Agència de Salut Pública de Catalunya. Generalitat de Catalunya: Ponència
  • 17:05 h “Que no t’enganyin, fomentem un pensament crític (a les aules, tolerància 0): de la teoria a la pràctica”. Ignasi Balsells, gerent de Detecto i Francesc Fernández, director de Fòrum terapèutic.
  • 18:10 h “Una experiència per reduir el consum d’alcohol i drogues en l’entorn laboral: estudi d’intervenció”. Càtedra Entorns Saludables. Montserrat Gómez, Responsable del Servei Mèdic; Elisabet Llauradó, PhD; Lucía Tarro, PhD
  • 18:30 h Preguntes i conclusions
  • 19:00 h Cloenda