25 abril 2024
Seminari
Divendres, 29 de gener, 2021 - 09.15 h
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología URV, W0, Carrer de Valls, Tarragona, Espanya Mostrar mapa [+]

La URV acull el VIII Seminari Interuniversitari d’Investigació en Tecnologia Educativa (SIITE 2021), destinat a alumnes de doctorat, investigadors i tothom que estigui interessat en la tecnologia educativa.

Organitzat aquest any pel grup ARGET del departament de Pedagogia i l’equip docent del Màster i Doctorat Interuniversitari en Tecnologia Educativa. Col·laboren les Universitats de Lleida, Universitat de les Illes Balears i la Universitat de Múrcia.

L’objectiu és presentar un debat entre experts i que els alumnes puguin rebre assessorament i orientacions sobre les seves investigacions en tecnologia educativa. Més info: https://edutec.es/siite/

Ciència i tecnologia, Doctorat, Recerca