19 January 2021
Conference
La dona dins l'escenari musical mexicà del segle XIX
Wednesday, December 9, 2020 - 19:00 h
Plataforma Zoom (Campus Catalunya) Show map [+]

"La dona dins l'escenari musical mexicà del segle XIX" forma part del VII cicle d'Arts del Laboratori d'Antiga "Dones, música, paisatge", un itinerari intermitent a través de les vides, l'obra, els cossos i el pensament de dones músic, que es fa tots els dimecres fins al 16 de desembre, a les 19h.

En aquesta ocasió es tracta d'una conferència i col·loqui a càrrec de Julieta Varadasi Gonzalez, llicenciada en Arts (opció piano) i màster en música i Musicologia per la Universitat Veracruzana (México), on actualment és professora. Ha estat Degana de la Facultat de Música, membre del cos acadèmic Formación e investigación en educación musical" (UV-CA-514).

Accés als esdeveniments del cicle (plataforma Zoom), ID 497 663 1054 i Passcode uWvb1P.

Laboratori d'Antiga Lettere in musica
Society & Culture