25 abril 2024
Sessió Informativa de Programes de Doctorat i Finançament
Dijous, 19 de novembre, 2020 - 17.30 h
Universitat Rovira i Virgili Mostrar mapa [+]

Esteu fent el doctorat durant aquest curs o sou estudiants de màster i el voleu fer el curs vinent? Davant una nova edició d’ajuts per realitzar el doctorat, us convidem a la sessió informativa següent:

• Programa: Ajuts de Formació de Professorat Universitari (FPU) 2020, del Ministeri d’Universitats
  • Dia: 19/11/2020
  • Lloc: Via telemàtica (enllaç)
  • Hora: 17:30 h.

Són ajuts destinats a la formació investigadora en programes de doctorat per a la consecució del títol de Doctor/a i l'adquisició de competències docents universitàries en qualsevol àrea de coneixement científic, que facilitin la futura incorporació d'aquestes persones al sistema espanyol d'educació superior i d'investigació científica.

Voleu saber-ne més? Consulteu el pòster annex o bé el web del programa (enllaç).

Per facilitar la vostra tria de projecte de tesi, coneixeu els programes de doctorat, les línies d’investigació que es duen a terme a la URV i els/les professors/es experts en cada àmbit:

Programes de Doctorat en Arts i Humanitats

Programes de Doctorat en Ciències Socials i Humanitats