27 abril 2024
Conferència
Lliçons apreses de la primera onada de la COVID-19
Dijous, 19 de novembre, 2020 - 18.00 h
Aula Magna (Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, Carrer de Sant Llorenç, Reus) Mostrar mapa [+]

La inauguració del curs acadèmic 2020-21 de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut compta amb la lliçó inaugural de Joan Guix Oliver, l'exsecretari de Salut Pública del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, Joan Guix, que també ha estat professor de la URV.

En la seva intervenció, "Lliçons apreses de la primera onada de la COVID-19", descriurà els inicis i la primera onada de la COVID-19 a Catalunya, detallarà quines van ser les principals actuacions, quins van ser els aspectes millorables i les lliçons apreses.

En el decurs de l’acte es lliuraran els Premis Sant Lluc 2020.

L'acte és obert i online però cal inscriure's prèviament al formulari d’inscripció a la inauguració de curs 20-21.

Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
Salut