19 abril 2024
Debat / Taula rodona
Guia per a la gestió col·laborativa de la medicació en salut mental
Dimarts, 17 de novembre, 2020 - 17.00 h
Online (Campus Catalunya) Mostrar mapa [+]

Les editorials de la Universitat Rovira i Virgili i la Universitat Oberta de Catalunya han publicat La Guia per a la gestió col·laborativa de la medicació en salut mental, una eina de treball per facilitar un espai de reflexió i diàleg sobre el paper que la medicació psiquiàtrica té en la vida de les persones, en la qual hi han participat investigadors del Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social de la URV.

La guia es presenta a través d'un seminari amb dues taules rodones sobre "La gestió col·laborativa de la medicació, reptes i horitzons" i "La gestió col·laborativa de la medicació i el seu context internacional" amb la participació d'una desena de ponents.

El programa complet es pot consultar al web del Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social i la presentació es podrà seguir a través del perfil de Facebook del mateix departament.

URV i UOC
Salut