28 març 2024
Jornades
La mobilitat sostenible com a factor de competitivitat més enllà del municipi
Dijous, 29 d'octubre, 2020 - 09.00 h
Presencial i online (Facultat d'Economia i Empresa, Avinguda de la Universitat, Reus) Mostrar mapa [+]

La jornada “La mobilitat sostenible com a factor de competitivitat més enllà del municipi” pretén aportar coneixement sobre el model de mobilitat sostenible al territori, tant en l’àmbit urbà com interurbà, per garantir la sostenibilitat i eficiència i respondre als reptes de la descarbonització i la mitigació del canvi climàtic.

Hi participen experts i expertes reconeguts en l’àmbit de la mobilitat, l’urbanisme, l’economia i la gestió territorial. El programa complet es pot veure aquí

La jornada és gratuïta i oberta tant a la comunitat universitària com a tècnics i/o gestors locals, representants d’entitats, professionals i públic interessat. Es retransmetrà per streaming per als participants inscrits i també es podrà seguir al canal de YouTube de la Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial.

Informació i inscripcions a innovacio.empresa@urv.cat

Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial i Càtedra URV-Dow de Desenvolupament Sostenible
Economia i empresa, Salut, Societat i cultura