20 abril 2024
Presentació d’Aurora Alliance a la comunitat URV
Dijous, 22 d'octubre, 2020 - 15.30 h
Microsoft Teams (Carrer de l'Escorxador, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La sessió de presentació d'Aurora Alliance s'adreça a tota la comunitat de la URV (PDI, PAS i estudiants) per donar a conèixer com es materialitzaran els objectius del projecte multi-campus en els tres anys vinents. Aurora Alliance és un dels consorcis guanyadors del projecte pilot European Universities Networks, de la Comissió Europea, del qual forma par la URV.

El projecte inclou activitats adreçades al PDI, al PAS i a l'estudiantat i té per objectius cooperar en la creació d’estudis que fomentin actituds d’emprenedoria social i innovació a través de diverses disciplines acadèmiques i desenvolupar una xarxa que permeti als estudiants seguir aquesta formació virtualment o presencialment en qualsevol universitat de la xarxa.

La presentació, de 45 minuts, preveu 45 minuts més per a preguntes dels participants. Es podrà seguir i intervenir a través de Microsoft Teams, en aquest enllaç.

A més de la URV, a Aurora Alliance hi participen vuit universitats europees més: Universitat Lliure d'Amsterdam (Països Baixos), Universitat d'Ànglia de l'Est (Regne Unit), Universitat de Duisburg-Essen (Alemanya), Universitat d'Islàndia (Islàndia), Escola de Negocis de Copenhagen (Dinamarca), Universitat de Nàpols Frederic II (Itàlia), Universitat d'Innsbruck (Àustria) i Universitat Palacky d'Olomouc (República Txeca).

Institució