23 abril 2024
Jornades
Innovació en l'àmbit educatiu en temps de COVID-19
Dimarts, 13 d'octubre, 2020 - 18.00 h
Aula Magna del campus Terres de l'Ebre (Avinguda de Remolins, 13-15, Tortosa) i per streaming Mostrar mapa [+]

El director de l'Escola Octavio Paz de Barcelona, Xavier López Ortín, serà el ponent d'aquesta jornada adreçada, no només a la comunitat educativa, sinó a tots els públics ja que l'educació és important en tots els àmbits de la vida. López Ortín, que és mestre d'educació primària per la URV, exposarà el projecte educatiu del centre que dirigeix, una escola pública de referència per l'aposta que ha fet per la inclusió social, la integració i l'ús de les TIC en el procés d'ensenyament i aprenentatge, així com també explicarà com han treballat per adaptar-se a l'actual situació de pandèmia.

Es tracta de la primera d'un cicle de jornades organitzades sota l'aixopluc de la Plataforma d'Innovació EbreBiosfera que coordina el campus Terres de l'Ebre. Trobareu més informació aquí

L'activitat es durà a terme de manera presencial i també per streaming. És gratuïta però cal inscripció prèvia a innovacio.empresa@urv.cat.

Campus Terres de l'Ebre de la URV, Càtedra d'Economia Local i Regional de la URV, Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial i la Càtedra sobre el Foment de l’Emprenedoria i la Creació d’Empreses
Càtedres URV, Docència, Economia i empresa, Societat i cultura , EbreBiosfera, educació, Escola Octavio Paz, innovació, PECT EbreBiosfera, Xavier López Ortín