25 abril 2024
Notícies prehistòriques als llacs
Dijous, 16 de juliol, 2020 - 20.30 h
Via Carpenè, 31020 Lago, TV, Itàlia Mostrar mapa [+]

La conferència virtual: "Notícies prehistòriques als llacs" comptarà amb la participació de diferents experts que prenen part en el projecte internacional de recerca reLacus, que l’IPHES (Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social) du a terme conjuntament amb la Universitat de Ferrara, per recuperar i estudiar les restes d’un poblat prehistòric del nord d’Itàlia.

Es presentaran els resultats de les investigacions arqueològiques que es van realitzar el 2019 als llacs de San Giorgio i Santa Maria, en el marc del projecte reLacus, i sota el patrocini de la Regió del Vènet i els ajuntaments de Revine-Lago, Tarzo i Conegliano (Itàlia).

L'emissió virtual serà des del Parco Archeologico Didattico del Livelet (Revine-Lago, Provincia di Treviso, Italia). En italià es podrà seguir per Microsoft Teams, i en anglès per Skype, contacte ConfRev2020ENG.

IPHES