El confinament ha fet que moltes cooperatives que normalment venen un volum important del seu oli a la restauració o bé directament a les seves agrobotigues, aprofitant els visitants de cap de setmana, hagin vist com se’ls hi tancava aquest canal de comercialització.
Així, la venda online ha estat el pràcticament l’únic sistema de comercialització que ha funcionat durant els dies de tancament. En aquesta sessió s'exposen tant les oportunitats com les dificultats que presenta aquest tipus de negoci i, alhora, reflexionar sobre els resultats que s’han obtingut durant aquets dies passats.
Entre les persones que intervindran hi ha Jaume Gené, professor de Màrqueting Digital de la URV, amb la següent conferència: “Kit de supervivència per a una empresa oleícola a internet”, en què parlarà del lloc web, la botiga virtual, el SEO-SEM, el posicionament a internet, cercadors, l'email màrqueting i gestió de dades, les xarxes socials, publicitat a les xarxes socials, marketplaces, portals especialitzats i analítica web.
El programa complet es pot descarregar aquí.
La jornada és gratuïta, però cal inscriure’s prèviament a través de RuralCat: ruralcat.gencat.cat/inscripcionspatt.