30 November 2020
Journey
Els olis de Catalunya. Campanya 2019/20
Date and time
Thursday, July 2 - 16:00 h
Place
Sessió en línia (Reus) Show map [+]
Description

El confinament ha fet que moltes cooperatives que normalment venen un volum important del seu oli a la restauració o bé directament a les seves agrobotigues, aprofitant els visitants de cap de setmana, hagin vist com se’ls hi tancava aquest canal de comercialització.

Així, la venda online ha estat el pràcticament l’únic sistema de comercialització que ha funcionat durant els dies de tancament. En aquesta sessió s'exposen tant les oportunitats com les dificultats que presenta aquest tipus de negoci i, alhora, reflexionar sobre els resultats que s’han obtingut durant aquets dies passats.

Entre les persones que intervindran hi ha Jaume Gené, professor de Màrqueting Digital de la URV, amb la següent conferència: “Kit de supervivència per a una empresa oleícola a internet”, en què parlarà del lloc web, la botiga virtual, el SEO-SEM, el posicionament a internet, cercadors, l'email màrqueting i gestió de dades, les xarxes socials, publicitat a les xarxes socials, marketplaces, portals especialitzats i analítica web.

El programa complet es pot descarregar aquí

La jornada és gratuïta, però cal inscriure’s prèviament a través de RuralCat: ruralcat.gencat.cat/inscripcionspatt

Organizer
IRTA, Nutrisalt, Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya, Oliba Green Beer, Facultat d'Economia i Empresa de la URV
Contact
Category and keywords
Business & Economy
Share