20 abril 2024
El nou escenari econòmic post-COVID-19
Dijous, 25 de juny, 2020 - 18.00 h
Sessió Virtual. Campus Sescelades, Carretera de Valls s/n Mostrar mapa [+]

Catalina Jordi i Josep Maria Arauzo, investigadors del Departament d'Economia de la URV, respondran les preguntes sobre com serà l'escenari econòmic i laboral que ha deixat el pas de la pandèmia per COVID-19. Ho faran en una sessió virtual a través d'aquest enllaç. La conversa és oberta i hi pot participar tothom.

Aquesta sessió forma part del cicle “Desconfinats. Una mirada al món que vindrà”, una proposta de divulgació científica virtual en la què investigadores i investigadors de la Universitat Rovira i Virgili donaran resposta a les incògnites que es plantegen després de la pandèmia per coronavirus.

Aquesta iniciativa està organitzada pel Campus Extens i la Unitat de Comunicació de la Ciència de la Universitat.

Campus Extens i Unitat de Comunicació de la Ciència-ComCiència
Telèfon de contacte
Economia i empresa, Societat i cultura