30 November 2020
Presentation
Actuació davant la violència per raó d'orientació i identitat sexual a la universitat
Monday, June 22 - 10:00 h
Webinar (Tarragona, Espanya) Show map [+]

"Prevenció i actuació davant la violència per raó d'orientació sexual, identitat o expressió de gènere a la universitat" és el webinar en el qual es presentaran els resultats del projecte Uni4Freedom, de l’investigador del Departament de Pedagogia de la URV Oriol Rios, finançat pel programa RecerCaixa.

Victor Merino, co-director de l'Observatori de la Igualtat de la URV, obrirà la sessió. La presentació dels resultats serà a càrrec de l'investigador Oriol Ríos, i a continuació hi haurà una taula rodona amb Berta Mascaró, membre del Consell Assessor del projecte; Sergi Martín, doctorand de la URV; Aurelio Fernández, professor del Departament de Gestió d'Empreses. I la clausurà serà a càrrec de José Miguel Jiménez, director de l'Institut de Ciències de l'Educació de la URV (ICE).

El PDI de la URV cal que s'inscrigui al web de l'ICE i la resta de la Comunitat URV i persones externes a la Universitat s'han d'inscriure en aquest formulari.

Departament de Pedagogia
Reserch