23 abril 2024
XI Simposi Internacional CIDUI 2020
Dimecres, 1 de juliol, 2020 - 09.00 h
Simposi online (Tarragona) Mostrar mapa [+]

L'onzena edició del Simposi Internacional del Congrés Internacional Docència Universitària i Innovació (CIDUI) porta per títol "L’educació superior en la societat del coneixement: reptes dels models híbrids”.

Es farà a distància i s'hi debatrà i analitzaran les potencialitats de les formacions híbrides a través de l’experiència acumulada internacionalment arran d’aquesta crisi sanitària mundial, per contribuir a resoldre els reptes presents i futurs plantejats a les institucions d’educació superior en el marc de la societat del coneixement.

Aquest simposi internacional convida a participar els equips docents, els equips de govern, els equips d’administració i gestió i el propi alumnat, donat que s’han generat noves realitats en totes les dimensions del sistema universitari.

Tota la informació i accés al simposi es pot trobar al web.

Universitats públiques de Catalunya
Docència