19 September 2020
La petjada psicològica de la COVID-19
Thursday, May 28 - 18:00 h
Sessió Virtual. Campus Sescelades, Carretera de Valls s/n Show map [+]

Jaume Descarrega, psicòleg, professor de la URV i vocal del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya, juntament amb el psicòleg i investigador del Departament de Psicologia Jorge Manuel Dueñas, respondran les preguntes sobre la petjada psicològica que ha deixat i deixarà el pas de la COVID-19 en una sessió virtual a través d'aquest enllaç. La conversa és oberta i hi pot participar tothom.

Aquesta sessió forma part del cicle “Desconfinats. Una mirada al món que vindrà”, una proposta de divulgació científica virtual en la què investigadores i investigadors de la Universitat Rovira i Virgili donaran resposta a les incògnites que es plantegen després de la pandèmia per coronavirus.

Aquesta iniciativa està organitzada pel Campus Extens i la Unitat de Comunicació de la Ciència de la Universitat.

Campus Extens i Unitat de Comunicació de la Ciència-ComCiència
Contact phone