23 abril 2024
Presentació
Presentació de l’Observatori de la Qualitat de l’Aire del Camp de Tarragona 2019
Dimecres, 20 de maig, 2020 - 11.00 h
Sessió online (Pol. Ind. Francolí, 1D, Tarragona, Espanya) Mostrar mapa [+]
Presentació virtual de l’Observatori de la Qualitat de l’Aire del Camp de Tarragona 2019, impulsat per Repsol i coordinat per la Fundació Institut Cerdà, que recull els resultats de les ànalisis dels Components Orgànics Volàtils, realitzades per la Universitat Rovira i Virgili i el Centre Tecnològic de Catalunya (Eurecat).

Comptarà amb l’assistència de la Directora General de Qualitat Ambiental de la Generalitat, Mercè Rius, del coordinador de l’Observatori, Lluis Inglada, i del Director del Complex Industrial de Repsol a Tarragona, Josep Francesc Font. També hi participarà l'investigador de la URV Francesc Borrull.

Per accedir a la sessió cal clicar a l’enllaç i escriure les credencials que hi ha en aquesta invitació.
Repsol, Institut Cerdà, Eurecat i URV