30 November 2020
Journey
VII Jornades d’Àmbits Professionals d’Educació Social
Tuesday, March 3 - 09:00 h
Aula C-201 i C-106 de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia (Ctra. de Valls, s/n, Tarragona) Show map [+]

Per setè any consecutiu des de l’ensenyament d’Educació Social de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili s’organitzen les jornades d’àmbits professionals de l’educació social. Aquestes jornades tenen com objectiu fer arribar, a través de conferències, informació sobre diferents perfils i experiències professionals a l’alumnat de 3r del Grau d’Educació Social. Partint d’aquesta finalitat enguany s’han convidat onze persones ponents que explicaran a l’alumnat quines competències desenvolupen en els seus diferents llocs de treball. Així doncs, es compta amb professionals que treballen en àmbits tan diversos com l’atenció sanitària, la reinserció i inclusió social, el suport a les víctimes de tràfic de persones, la prevenció de la violència de gènere, l’atenció a menors no acompanyats, la justícia juvenil, l’aprenentatge i creació musical en grup i amb pilotes de bàsquet, la infància i el suport educatiu.

Les jornades s’organitzen a l’aula C-201 i C-106 de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de 15.30h a 19.30h de la tarda els dies 3, 4 i 5 de Març.

El programa complert es pot trobar aquí

Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
Teaching