26 abril 2024
Recital amb Matthew Odell, professor de la Juilliard School de Nova York
Dijous, 5 de març, 2020 - 19.00 h
Aula Magna del campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Recital de veu i piano "Rossinyols i barques, a l'ombra d'aquelles flors", a càrrec de Rosa Tamarit, professora de la URV, i Matthew Odell, pianista i professor de la Juilliard School de Nova York. Interpretaran obres de Franz Liszt, Frederic Mompou, Claude Débussy, Olivier Messiaen, Matilde Salvador, Chris Rogerston, Enric Granados, Elliott Carter i Eduard Toldrà.

En acabar el concert hi haurà una taula rodona amb el títol "Música i Universitat: l'estranya parella".

La soprano M. Rosa Tamarit és premi d’Honor pel Conservatori del Liceu, postgraduada per la Schola Cantorum Basiliensis, doctorada per la UdL, directora del laboratori d’Antiga “Lettere in musica” i professora d’Història de la Música i l’Espectacle a la URV.

El pianista Matthew Odell es va doctorar a la Juilliard School (Nova Yorrk, Estats Units), institució d’on actualment és professor. Intèrpret de renom internacional, ha estudiat al Peabody Conservatory of Music, a la Bob Jones University, al Mozarteum de Salzburg i a Aspen Music School.

El concert forma part de la gira europea d'Odell i vol ser un pas previ a noves col·laboracions acadèmiques i artístiques per al curs 2020-21.

Doctorat d'Estudis Humanístics i Departament d'Història i Història de l'Art
Docència