28 May 2020
Conference
El màrqueting del vi
Date and time
Wednesday, October 21 - 19:00 h
Place
Centre d'Art Cal Massó. C/ Sant Celestí s/n, Reus Show map [+]
Description

El vi s'ha convertit en un producte de consum de primer ordre. Però, què ens impulsa a comprar-lo? Què fa que ens decantem per un vi i no per un altre? En aquesta decisió intervenen molts factors que cada vegada tenen més en compte els productors i els cellers. En aquesta xerrada coneixerem com el vi es pot obrir les portes al mercat aplicant diferents tècniques de màrqueting i neuromàrqueting i quins factors determinen la decisió de compra.

Aquesta xerrada la imparteix Jaume Gené, investigador del Departament de Gestió d'Empreses de la URV. La sessió forma part del cicle La ciència del vi, una iniciativa de divulgació científica que vol donar a conèixer el vi des de diferents àmbits de la recerca.

Per a assistir-hi cal inscripció prèvia a partir del dia 1 de cada mes al correu comciencia@urv.cat. Cada xerrada anirà acompanyada del tast de dos vins de la DOQ Priorat, que col·labora amb el cicle i que compta també amb el suport de l'Agència de Promoció de Ciutat de l’Ajuntament de Reus, Reus Promoció i la Diputació de Tarragona.

Organizer
ComCiència, Unitat de Comunicació de la Ciència de la Catalunya Sud
Category and keywords
Society & Culture, Divulgació Científica, Enologia, enoturisme, màrqueting, Vi
Share