25 abril 2024
Jornades
Dia de la Ciència campus Terres de l'Ebre
Dijous, 5 de març, 2020 - 09.15 h
Campus Terres de l'Ebre de la URV (Avinguda de Remolins, 13-15, Tortosa) Mostrar mapa [+]

Un total de 210 alumnes de primer de Batxillerat dels instituts Dertosa (Tortosa), Deltebre i Alfacs (Sant Carles de la Ràpita) participen en els tallers programats pel campus Terres de l'Ebre amb motiu del Dia de la Ciència.

Concretament, s'impartiran sis tallers, tres de la branca de Ciències i Tecnologia; i tres de la branca d'Humanitats i Ciències Socials. Robòtica, mobilitat i salut, higiene de mans, com som i com aprenem, són algunes de les propostes.

Al marge dels tallers, adreçats únicament a l'alumnat de batxillerat, la jornada es clourà amb dos monòlegs científics que tindran lloc a l'Aula Magna i que estan oberts a tothom: Urani, t'excites, a càrrec d'Enric Petrus, primer premi del concurs de monòlegs científics Vols saber què investigo?, sobre les reaccions fotoquímiques de l'urani; i Tants anys d'estudiar per acabar a pic i a pala, de Joel Ametlla, segon premi del mateix concurs i també premi del públic, sobre la poc coneguda Línia del Cinca, la fortificació de la frontera catalana durant la Guerra Civil espanyola.

Campus Terres de l'Ebre de la URV i URV Divulga amb el suport de la Diputació de Tarragona
Ciència i tecnologia, Docència, Economia i empresa, Recerca, Salut, Societat i cultura , URV Secundària, campus Terres de l'Ebre, Comciencia, Dia de la Ciència, Tortosa