30 November 2020
Caminada solidària per la Marató de TV3
Sunday, December 15, 2019 - 10:00 h
Parc Teodor Gonzàlez, Avinguda de la Generalitat, Tortosa Show map [+]

El campus Terres de l'Ebre de la URV s'afegeix un any més als actes de suport a la Marató de TV3 que enguany està dedicada a les malalties minoritàries. Després dels tallers i les activitats esportives del dissabte. Aquestes són les activitats previstes per diumenge al matí.

• De 10 a 12 h. Partits de handbol obert a xiquets i xiquetes.
  • A les 11.30 h. Concentració per a la caminada per la Marató de TV3. Organitza el Campus de les terres de l’Ebre de la URV.
  • A les 12 h. Final de la VI edició de les 24 hores corrent per la marató de TV3, organitza Club Atletisme Terres de l’Ebre.
  • A les 12 h. Inici de la XIII edició de la Caminada per la Marató de TV3. Sortirà del parc Teodor González. Acompanyaran als participants els Gaiters de l'Aguilot i la colla Lo Golafre. En arribar al campus Terres de l’Ebre de la URV, es podrà veure una exposició de dibuixos per la Marató dels xiquets i xiquetes de les escoles de Tortosa.
Campus Terres de l'Ebre de la URV, club Atletisme Terres de l'Ebre (ATE), Ebre Escola Esportiva
, Health, Society & Culture, 24 hores ATE, caminada solidària, Malalties minoritàries, Marató TV3, solidaritat, Terres de l'Ebre, Tortosa