20 abril 2024
Primer volum del Teatre complet de Rossend Arús i Arderiu
Dimecres, 11 de desembre, 2019 - 19.00 h
Biblioteca Pública Arús (Passeig de sant Joan, 26, Barcelona) Mostrar mapa [+]

Es presenta el primer volum del teatre complet de Rossend Arús i Arderiu (1845-1891), coeditat per Publicacions URV, Edicions de la Universitat de Barcelona i la Biblioteca Pública Arús.

La presentació anirà a càrrec de Pere Gabriel, director de l’Obra Completa de Rossend Arús i secretari del Patronat de la Biblioteca. També hi participaran Josep Brunet, administrador del Patronat de la Biblioteca i el professor de la URV Magí Sunyer, editor del Teatre complet.

L’edició del teatre complet de Rossend Arús, dramaturg popular, republicà, catalanista, lliurepensador  i maçó, posa a l’abast del públic i dels professionals del teatre el total de més de cinquanta peces dramàtiques d’aquest dramaturg, que constitueix la col·lecció més extensa de teatre vuitcentista a l’abast del lector actual.

Es pot fer reserva prèvia a www.bpa.es/agenda.

Publicacions URV, Edicions de la Universitat de Barcelona i Biblioteca Pública Arús
Societat i cultura