20 abril 2024
Jornades
Innovació i comercialització de l'oli d'oliva verge extra
Dijous, 12 de desembre, 2019 - 16.00 h
Avinguda de la Universitat, 4, Reus, Espanya Mostrar mapa [+]

Quins són els coneixements més recents sobre els aspectes saludables de l'oli d'oliva verge extra i com es poden utilitzar en les seves estratègies de comunicació? Aquest serà l'eix de la Jornada de Comercialització i innovació de l'oli d'oliva verge extra. Durant l'acte s'hi pronunciaran dues conferències. La primera serà "Els reptes del sector de l'oli d'oliva verge extra. Estratègies per al lideratge global", a càrrec de Manuel Parras, catedràtic de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universidad de Jaén.

També hi intervindrà la catedràtica de Medicina de la URV, Rosa Solà, qui parlarà sobre "Actualització dels efectes saludables de l'oli d'oliva verge extra".

La jornada també comptarà amb una taula rodona moderada per Miquel Àngel Bové, professor del Departament d'Economia de la URV, en la què es donaran a conèixer quatre experiències innovadores de petits productors locals i es debatrà sobre quines són les dificultats del sector i les seves estratègies per millorar-ne la comercialització. Hi formaran part Judit March, d'Olis Solé (Mont-roig del Camp); Roger Catà, de Mas Montseny (El Morell); Vicens Ferré, de Mas Vicenç (Cabra del Camp) i Xavier Guilera, d'Oli Coll de l'Alba (Camarles).

La Jornada és oberta i cal confirmar assistència.

Economia i empresa