28 març 2024
El campus Terres de l'Ebre per la Marató
Dissabte, 14 de desembre, 2019 - 11.00 h
Parc Teodor Gonzàlez, Avinguda de la Generalitat, Tortosa Mostrar mapa [+]

El campus Terres de l'Ebre de la URV s'afegeix un any més als actes de suport a la Marató de TV3 que enguany està dedicada a les malalties minoritàries.

Dissabte, 14 de desembre

• D’ 11 a 13.30h. Taller NENDO DANGO (obert a totes les edats). Fang i bolets. Activitat que consistirà en realitzar boletes de fang amb llavors i dispersar-les en llocs del parc, organitza l’Escola d’Art de la Diputació a Tortosa.
  • D'11 A 13.30h. Tallers infantils, organitzats pels estudiants dels Graus d’Educació del campus Terres de l’Ebre: CREATIVART. Dibuixos creatius amb l’ajuda de l’abelleta Bee-bot (de 3 a 5 anys). CONEIXEM TORTOSA. Descobriran amb l’abelleta Bee-bot el recorregut de la caminada del diumenge (de 3 a 5 anys). FOLLOWEDISON. Recorregut de la caminada de diumenge amb el robot Edison per descobrir els espais de la ciutat per on passa la caminada (de 6 a 12 anys). JUGA I APREN AMB ZOWI, taller que consistirà en potenciar les habilitats de resolució de problemes i de creativitat jugant i coneixent les malalties minoritàries (de 6 a 12 anys).
  • D'11 a 13.30h. Tallers infantils de RCP (reanimació cardiopulmonar), d’Immobilització i Coneix l’interior de l’ambulància, organitzat pel SEM, amb col·laboració d’estudiants del Grau Infermeria del campus Terres de l’Ebre.
  • De 12 a 14 h. Partits de futbol de patufets, organitza Ebre Escola Esportiva.
  • A les 12 h. Inici de la VI edició de les 24 hores corrent per la marató de TV3, organitza Club Atletisme Terres de l’Ebre.
  • A les 16 h. Exhibició de trial al passeig central, organitza Motor Club Tortosa
  • A les 16. 30 h. Partit de futbol de benjamins, organitza Ebre Escola Esportiva
  • A les 17.30 h. Exhibició de ball a càrrec de Dance & Fun, a la Nau del Parc
  • A les 18.15 h. Exhibició de ball a càrrec de Sway Dance Studio, a la Nau del Parc

Diumenge 15 de desembre

• De 10 a 12 h. Partits de handbol obert a xiquets i xiquetes.
  • A les 11.30 h. Concentració per a la caminada per la Marató de TV3. Organitza el Campus de les terres de l’Ebre de la URV.
  • A les 12 h. Final de la VI edició de les 24 hores corrent per la marató de TV3, organitza Club Atletisme Terres de l’Ebre.
  • A les 12 h. Inici de la XIII edició de la Caminada per la Marató de TV3. Sortirà del parc Teodor González. Acompanyaran als participants els Gaiters de l'Aguilot i la colla Lo Golafre. En arribar al campus Terres de l’Ebre de la URV, es podrà veure una exposició de dibuixos per la Marató dels xiquets i xiquetes de les escoles de Tortosa.
Campus Terres de l'Ebre de la URV, club Atletisme Terres de l'Ebre (ATE), Ebre Escola Esportiva
, Salut, Societat i cultura , 24 hores ATE, caminada solidària, Malalties minoritàries, Marató TV3, solidaritat, Terres de l'Ebre, Tortosa