28 març 2024
Presentació
La composició del consell d’administració en empreses innovadores de Catalunya
Divendres, 22 de novembre, 2019 - 13.00 h
Sala de Graus de la Facultat d'Economia i Empresa (Av. de la Universitat, 1, Reus) Mostrar mapa [+]

La Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial presenta l’informe «La composició del consell d’administració en empreses innovadores de Catalunya», de Juan Pablo Gonzales, i investigador de la Universidad Internacional de la Rioja.

La jornada també comptarà amb la conferència de Matilde Villarroya, directora general d’Indústria del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, "El foment de la R+D i la innovació en les empreses catalanes", i amb la conferència de Manuel Crespo, administrador en Schwartz-Hautmont, «La R+D i la innovació des del punt de vista empresarial: El cas de l’empresa Schwartz-Hautmont».

Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial
Economia i empresa