28 November 2020
Journey
VII Trobada d'igualtat de gènere de la Xarxa Vives
Thursday, November 28, 2019 - 11:00 h
Sala de Juntes i Seminari 3 de la Facultat de Ciències Jurídiques (Av. Catalunya, 35, Tarragona) Show map [+]

L’objectiu general de la VII Trobada d'igualtat de gènere de la Xarxa Vives és debatre les iniciatives més adients per millorar la situació de desigualtat entre homes i dones a les universitats de la xarxa.

El punt de partida serà la sessió formativa conjunta entre les Unitats d’Igualtat i les Unitats de Qualitat de les universitats (i Comissions de titulació o òrgans similars), centrada en aportar indicacions, dades i recursos per a la incorporació de la perspectiva de gènere en els processos d’avaluació i d’acreditació a les universitats. La trobada inclourà també una conferència sobre pressupostos amb perspectiva de gènere a les universitats, així com el debat i la reflexió a partir de diferents experiències com els “Programes de mentoria en temes d’igualtat a càrrecs de gestió” de la Universitat del País Basc o les iniciatives de la  Comissió Dones i Ciència del Consell Interuniversitari de Catalunya.

El programa complet es pot consultar aquí

Xarxa Vives d'Universitats i URV
Equality