10 April 2020
Conference
El màrqueting del vi
Date and time
Wednesday, October 23, 2019 - 19:00 h
Place
Espai Turisme. C/ Major, 37, Tarragona Show map [+]
Description

El vi s'ha convertit en un producte de consum de primer ordre. Però, què ens impulsa a comprar-lo? Què fa que ens decantem per un vi i no per un altre? En aquesta decisió intervenen molts factors que cada vegada tenen més en compte els productors i els cellers. En aquesta xerrada coneixerem com el vi es pot obrir les portes del mercat aplicant diferents tècniques de màrqueting i neuromàrqueting, i quins factors determinen la decisió de compra.

La xerrada la imparteix Jaume Gené, professor i investigador del Departament de Gestió d'Empreses de la URV.

Aquesta xerrada forma part del cicle La ciència del vi, una iniciativa de divulgació científica que vol donar a conèixer el vi des de diferents àmbits de la recerca.

Per a assistir a aquesta activitat cal inscripció prèvia al correu comciencia@urv.cat. Cada xerrada anirà acompanyada del tast comentat de dos vins de la DO Tarragona, que col·labora amb el cicle.

Organizer
ComCiència, Unitat de Comunicació de la Ciència de la Catalunya Sud
Category and keywords
Business & Economy, Society & Culture, Divulgació Científica, màrqueting, Vi
Share