10 April 2020
Presentation
Inauguració de curs de la Facultat d'Economia i Empresa
Friday, October 25, 2019 - 12:00 h
Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa (Av. Universitat 1, Reus) Show map [+]

Inauguració del curs acadèmic 2019-20 de la Facultat d'Economia i Empresa amb la ponència del professor de la URV Ramon Borrut: "30 anys de pràctiques empresarials a la Facultat d'Economia i Empresa".

Durant l'acte es farà un reconeixement a les entitats col·laboradores amb les pràctiques, així com també a la trajectòria professional de l'exestudiant de la FAcultat, Ester Galindo, Digital Manager de Lyreco Iberia.

A més a més, es lliuraran els premis de la Fase Local de la XI Olimpíada d'Economia i l'estudiant amb millor nota d'admissió del curs 2019-20.

El programa complet es pot veure al web de la Facultat d'Economia i Empresa.

Cal confirmar l’assistència (977 75 98 05, osd.fee@urv.cat) abans del dilluns, 21 d’octubre.

Facultat d'Economia i Empresa
Business & Economy