20 abril 2024
Curs
Sessió inaugural del curs Dones, Salut i Educació de Deltebre
Dijous, 14 de novembre, 2019 - 18.00 h
Sala Eliseo Vives de la Biblioteca Delta de l'Ebre de Deltebre (Plaça 20 de Maig, Deltebre, Espanya) Mostrar mapa [+]

L'empoderament de les dones a través de la ràdio. Aquest és el tema que s'ha triat per a la sessió inaugural de la catorzena edició del curs Dones, Salut i Educació de Deltebre. Serà una xerrada que oferiran la metgessa Maria José Sáenz, i la potea i editoria Inés Ramón al voltant del programa radiofònic "El infinito en la palma de tu mano" que s'emet per la TEA FM Escola de Ràdio tots els divendres. Es tracta d'un programa que dona a conèixer dones creadores amb l'objectiu de visibilitzar-les i empoderar-les.

La conferència tindrà lloc després de l'acte d'obertura del curs que anirà a càrrec de les dos directores, Rosa Queral i Carme Ponce; l'alcalde de Deltebre, Lluís Soler; la regidora de Foment de la Cultura, Igualtat i Gènere, Anna Giménez; i la coordinadora de l'Institut Català de les Dones a les Terres de l'Ebre, Carme Valls.

Departament de Pedagogia de la URV, Ajuntament de Deltebre i Institut Català de les Dones
Docència, Igualtat, Salut, creativitat, dones, radio