10 April 2020
Presentation
Base de dades de l'Associacionisme català contemporani
Thursday, October 3, 2019 - 13:00 h
Paranimf del Rectorat (C. de l'Escorzador, s/n) Show map [+]

Presentació de la Base de dades de l'Associacionisme català contemporani: 1868-1980, la primera base de dades de l'associacionisme històric. El projecte ha estat dissenyat i elaborat pel grup de recerca ISOCAC de la Universitat Rovira i Virgili i es pot consultar al web de l'institut Ramon Muntaner.

La presentació serà a càrrec de: Cori Camps, vicerectora de Relacions Institucionals, Cultura i Compromís Social; M. Àngels Blasco, directora general de cultura popular i associacionisme cultural del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i presidenta de l'IRMU; Montserrat Duch, professora de la URV i investigadora principal del grup de recerca ISOCAC, i Ramon Arnabat, investigador de la URV responsable de la base de dades.

ISOCAC i Institut Ramon Muntaner
Society & Culture