18 abril 2024
Jornades
Divendres, 4 d'octubre, 2019 - 09.30 h
Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa (Av. Universitat, 1, Reus) Mostrar mapa [+]

La Jornada "La innovació i la internacionalització com a eixos de la competitivitat empresarial" compta amb la conferència inaugural de la consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, "La innovació i la internacionalització com a elements claus de l'empresa i l'economia catalana".

A continuació s'explicaran experiències innovadores sobre la internacionalització d'empreses en dues taules rodones en què hi participen vuit responsables d'empreses del territori.

El programa complet de la jornada es pot trobar aquí. Cal inscriure's prèviament al correu electrònic innovacio.empresa@urv.cat.

Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial, Facultat d'Economia i Empresa, Cambres de Comerç de Tarragona, Reus, Valls i Tortosa i Diputació de Tarragona
Economia i empresa