19 abril 2024
Lliurament de premis
Premis del Consell Social a la Qualitat Docent
Dilluns, 1 de juliol, 2019 - 13.00 h
Sala de vistes del campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

El Consell Social de la URV lliura els premis a la Qualitat Docent, que reconeixen els projectes del professorat de la Universitat que contribueixen a la millora de l'ensenyament.

El professor del Departament de Dret Públic, Antoni Carreras, rebrà el premi en la modalitat individual pel projecte “Com convertir els mòbils en un recurs educatiu".

L'equip de professores de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut integrat per Núria Aranda, Maria Victoria Arija, Mònica Chica, Montserrat Giralt, Marta Romeu i Rosa Maria Solà rebrà el premi en la modalitat col·lectiva pel projecte "Aprenentatge i servei en el camp de la nutrició: des de l’aula universitària a l’escola".

Consell Social de la URV
Institució