25 abril 2024
Presentació
Inauguració de la ruta de les obres de Josep Maria Jujol al Camp de Tarragona
Dimarts, 11 de juny, 2019 - 12.00 h
Sala d'actes del Col·legi d'Arquitectes de Tarragona (C. Sant Llorenç, 20-22, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La inauguració de Territori Jujol, la ruta que ressegueix les obres de l'arquitecte Josep Maria Jujol al Camp de Tarragona, començarà amb una presentació de la iniciativa a la sala d'actes del col·legi d'arquitectes i continuarà amb una visita guiada a tres de les obres. Se sortirà a les 12:45 h amb un autobús des de la seu del Col·legi.

Territori Jujol és una iniciativa de senyalització de les obres més destacades de Josep Maria Jujol al Camp de Tarragona, impulsada pel professor de l'Escola d'Arquitectura de la URV, Roger Miralles, finançada per la Diputació de Tarragona, i amb el disseny de Guillem Colomer, de l'oficina d'arquitectura COFOarchitects.

Cal confirmar l'assistència a la presentació i a la visita guiada a info@territorijujol.com.

Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de la URV, Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya a Tarragona, Diputació de Tarragona i COFOarchitects
Societat i cultura