16 abril 2024
Jornades del doctorand del programa en Estudis Humanístics
Dimarts, 7 de maig, 2019 - 09.30 h
Sala de Graus del campus Catalunya (Av. Catalunya,35,Tarragona) Mostrar mapa [+]

El Programa de Doctorat en Estudis Humanístics de la URV celebra les V Jornades del Doctorand els dies 6 i 7 de maig. L'objectiu d'aquestes jornades és que el doctorand presenti breument el procés i els resultats parcials de la seva recerca en l'àmbit humanístic a la resta de participants. D'aquesta manera, es pretén que els doctorands puguin conèixer de primera mà les investigacions d'altres companys i, en aquest marc, puguin compartir dubtes i inquietuds de tot tipus en relació amb la realització de la seva tesi doctoral.

No obstant això, la sessió estarà oberta al públic en general, però serà d'especial interès per als estudiants de màster, així com també per als estudiants de darrer curs de Grau.

Les presentacions són a càrrec tant d'estudiants de la URV com d'altres universitats catalanes i del País Valencià per crear sinergies entre els diferents programes de doctorat i línies de recerca en Humanitats.

El programa complet es pot veure al web del programa de Doctorat en Estudis Humanístics.

Doctorat